Jak zareklamować produkt?
1. Poinformuj nas
Robimy wszystko co w naszej mocy, aby każdy produkt był wolny od wad, a jego użytkowanie było bezproblemowe przed długie lata. Mamy świadomość, że mimo naszych starań, zdarzają się błędy. Bardzo za nie przepraszamy.
Jeśli otrzymałeś(-aś) uszkodzony produkt lub coś złego stało się z nim w trakcie użytkowania, skontaktuj się z nami poprzez mail: reklamacje@caseclosed.com.pl, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.
Postaramy się wybrać najlepsze rozwiązanie.
Skontaktuj się z nami!
2. Wyślij reklamowany produkt
W części przypadków koniecznym może się okazać odesłanie produktu.
W tym celu rekomendujemy wydrukowanie i wypełnienie poniższego formularza. Usprawni to cały proces.
Pobierz formularz reklamacyjny
Starannie zapakuj reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem.
Nadaj przesyłkę na nasz adres:
Case Closed
Gródki 8A,
42-520 Dąbrowa Górnicza
3. Czekaj na decyzję
Reklamacje traktujemy priorytetowo, zawsze starając się wybrać najlepsze rozwiązanie dla klienta.
Po otrzymaniu reklamowanego produktu, niezwłocznie poinformujemy Cię o decyzji. Maksymalnie jest to 14 dni od dnia doręczenia reklamacji.
Możliwe rozwiązania:
1. Wymiana – wysyłka nowego produktu bez wad.
2. Naprawa – usunięcie wad i wysyłka produktu.
3. Zwrot – sposób zwrotu środków jest zależny od wybranego sposobu płatności podczas składania zamówienia i wynosi on maksymalnie 14 dni.
a) W przypadku płatności z góry za zamówienie – zwrot na konto bankowe / kartę z której dokonano pierwotnej płatności.
b) W przypadku płatności przy odbiorze – zwrot na konto bankowe.