Jak zareklamować produkt?

1. Poinformuj nas

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby każdy produkt był wolny od wad, a jego użytkowanie było bezproblemowe przed długie lata. Mamy świadomość, że mimo naszych starań, zdarzają się błędy. Bardzo za nie przepraszamy.

Jeśli otrzymałeś(-aś) uszkodzony produkt lub coś złego stało się z nim w trakcie użytkowania, skontaktuj się z nami poprzez mail: reklamacje@caseclosed.com.pl, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.

Postaramy się wybrać najlepsze rozwiązanie.

Skontaktuj się z nami!

2. Wyślij reklamowany produkt

W części przypadków koniecznym może się okazać odesłanie produktu.

W tym celu rekomendujemy wydrukowanie i wypełnienie poniższego formularza. Usprawni to cały proces.

Pobierz formularz reklamacyjny

Starannie zapakuj reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem.

Nadaj przesyłkę na nasz adres:

Case Closed
Gródki 8A,
42-520 Dąbrowa Górnicza

3. Czekaj na decyzję

Reklamacje traktujemy priorytetowo, zawsze starając się wybrać najlepsze rozwiązanie dla klienta.

Po otrzymaniu reklamowanego produktu, niezwłocznie poinformujemy Cię o decyzji. Maksymalnie jest to 14 dni od dnia doręczenia reklamacji.

Możliwe rozwiązania:

1. Wymiana – wysyłka nowego produktu bez wad.
2. Naprawa – usunięcie wad i wysyłka produktu.
3. Zwrot – sposób zwrotu środków jest zależny od wybranego sposobu płatności podczas składania zamówienia i wynosi on maksymalnie 14 dni.

a) W przypadku płatności z góry za zamówienie – zwrot na konto bankowe / kartę z której dokonano pierwotnej płatności.
b) W przypadku płatności przy odbiorze – zwrot na konto bankowe.

Produkt został pomyślnie dodany do koszyka!